• Home
  • Nieuws
  • Team
    • Kandidaten GR26
    • Fractie en Bestuur
  • Over Velsen Lokaal
    • Verkiezingsprogramma 22-26
    • Geschiedenis
    • ANBI
    • Nieuwsbrief Velsen Lokaal
  • Lid worden
  • Meldpunt
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • Youtube

Meerjarenplan Citymarketing Velsen

Het Meerjarenplan Citymarketing Velsen 2026–2030 is gepresenteerd tijdens het jaarlijkse event ‘Beleef IJmuiden, Ontdek Velsen’. De kern van dit plan blijft onveranderd: verbinden. Citymarketing Velsen zet in op samenwerking tussen bewoners, bedrijven en bezoekers om Velsen sterker, aantrekkelijker en toekomstbestendiger te maken.

Samenwerking als sleutel tot succes

Tijdens het citymarketingevent in het Haventheater IJmuiden waren meer dan 200 vertegenwoordigers uit diverse sectoren aanwezig. De kracht van het event zat in de ontmoetingen, het delen van kennis en het benutten van kansen. Dat laat zien hoe waardevol de rol van citymarketing is in het verbinden van partijen. Velsen Lokaal ondersteunt dan ook van harte de voortzetting van deze aanpak.

Sterker imago en toekomstgerichte groei

De focus ligt op het versterken van het imago van Velsen, het verdiepen van bestaande samenwerkingen en het bevorderen van een groei die past bij de identiteit van de regio. Initiatieven van partners zoals Telstar, Welzijn Velsen, PreSail IJmond en Bibliotheek Velsen laten zien hoe goed cultuur, sport, ondernemerschap en maatschappelijke projecten elkaar kunnen versterken.

150 jaar IJmuiden feestelijk ingeluid

Het event werd feestelijk afgesloten met de kick-off van het jubileumjaar: 150 jaar IJmuiden en het Noordzeekanaal. Burgemeester Frank Dales benadrukte het belang van deze mijlpaal voor de regio. Hij nodigde iedereen uit om deel te nemen aan de festiviteiten en wees op de officiële start tijdens de Nieuwjaarsreceptie op dinsdag 6 januari in het Haventheater IJmuiden.

Waarom Velsen Lokaal citymarketing blijft steunen

Velsen Lokaal gelooft in het effect van samenwerking tussen ondernemers, inwoners en maatschappelijke organisaties, precies zoals het Meerjarenplan Citymarketing Velsen 2026–2030 voorstaat. Deze manier van werken sluit naadloos aan bij onze visie: Met elkaar, voor elkaar!

DoorJoost Bleekman|11 december 2025|inNiet gecategoriseerd, berichten
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deel dit bericht op:
  • Delen op Facebook
  • Deel op X
  • Delen op WhatsApp
  • Delen op LinkedIn
  • Delen via e-mail

Politiek actief worden bij Velsen Lokaal!

Heb je er ooit over nagedacht om politiek actief te worden? Kitty Wolfs deed namens Velsen Lokaal in de SeaportFM-uitzending “Helden van Velsen” een warme oproep aan iedereen die geïnteresseerd is om mee te denken en te werken aan een beter Velsen

Samen bouwen aan een mooier Velsen!

Dit is jouw kans om je stem te laten horen en bij te dragen aan onze lokale gemeenschap! Of je nu al ervaring hebt of net begint, bij Velsen Lokaal staan we open voor nieuwe ideeën en betrokken inwoners zoals jij. Samen bouwen we verder aan een nóg mooier Velsen!

Meld je aan en ontdek hoe jij een verschil kunt maken!

Luister de uitzending terug

Om de uitzending terug te luisteren klik je op deze link:

https://x.com/rtvseaport/status/1852722828283424942?s=48

DoorJoost Bleekman|11 december 2025|inNiet gecategoriseerd, berichten
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deel dit bericht op:
  • Delen op Facebook
  • Deel op X
  • Delen op WhatsApp
  • Delen op LinkedIn
  • Delen via e-mail
© Velsen Lokaal 2025
  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • Youtube
  • Privacyverklaring
  • Cookie policy
Armoede Agenda 2025–2029
Scroll naar bovenzijde